FITSIDIHANA NY FONJA NY ANTANIMORA

🇲🇬 FITSIDIHANA NY FONJA NY ANTANIMORA

👉 Autisme Madagascar sy Association ZO nitondra ny Open Society Initiative for Southern Africa ( OSISA) hitsidika ny Fonja ny Antanimora ny talata lasa teo.

👉 Ny anton’ny fitsidihana dia nijery ny zava-misy ara-tsosialy iainan’ireo voafonja eny anivon’ny fonja.
👉 Manolotra fisaorana ho an’ny tompon’andraikitry ny fonja izahay tamin’ny fandraisana ny ekipa manontolo nandritra ny fitsidihana.

👉 Tena nampihetsi-po ny fitsidihana ary manantena izahay fa hahita vahaolana maharitra mba hanomezana toerana tsara kokoa ho an’ireo voafonja.

🇫🇷 VISITE DE L’ETABLISSEMENT PENITENTIAIRE D’ANTANIMORA
👉 Open Society Initiative for Southern Africa, Autisme Madagascar et l’association ZO ont visité l’établissement pénitentiaire d’Antanimora, le mardi dernier.

👉 La raison de la visite est de voir la réalité sociale des détenus en milieu carcéral dans l’établissement correctionnel.
👉 Nous envoyons notre gratitude aux responsables de l’établissement pénitentiaire pour avoir bien accueilli toute l’équipe lors de la visite.

👉 La visite a été très émouvante et nous espérons trouver une solution durable pour offrir un meilleur endroit aux détenus.

Évaluation de l'article
S’abonner
Notification pour

Commentaires en ligne